Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 14:59:11 CEST 2011

Pri infracervenych teplomeroch treba pozerat na parameter opticke
rozlisenie (optical resolution, field of view, Distance to Spot Ratio
a podobne nazvy), uvadzane v tvare napr. 10:1. Cim vacsie prve cislo,
tym snimac zabera mensiu plochu, t.j. dokazete merat presnejsie z
rovnakej vzdialenosti (alebo rovnako presne z vacsej).
VA6530 ma 12:1
VA6520 iba 8:1
Preklikajte u vyrobcu: http://www.mastech.com.cn/html/en/products-va6530.htm

Mam VA6532, mozem potvrdit, ze na popisovany ucel vyhovie, pokial
merane okno nebude vyssie, ako na 1. poschodi pri merani zvonku :-) Da
sa merat aj z miestnosti, najdete studene miesta.

miro