Re: RE: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:48:05 CEST 2011

Dobrý den.

> Asi neni potreba zacinat s "drobnostma" :-).
> Jakou mate skladbu pod,vedle,nad sebou vite ?

Od domu nemám plány, jen pár črt, u kterých není jiste, od které verze domu jsou. Dům byl přestavován v 80tých letech.Budu muset zajít na stavební úřad nechat si udělat kopie dokumentace.

Některé zdi jsou snad zděny cihlou dvojitě, mezi stěnami perlit.

> okolo oken je dobre izolaci pretahnou pres ram okna, aby se spara schovala.

Nějakou izolaci jsem dneska koupil. Dům patřil člověku, který snad pracoval na stavbách paneláků, takže třeba okna jsou panelákový nakradený, zkřivený jako prase, některé ani nejdou dovřít. Zjišťuju, že vlastnictví domu je prostě hobby, stále je na čem dělat.

Vojta Bubník