OT montaz okien, was: Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 6 13:58:36 CEST 2011

Mozete prosim strucne rozviest argumentami jednotlive body (teda okrem toho, ze okno musi byt predovsetkym ukotvene mechanicky, co je samozrejmost)?

Dakujem

wek