zase baterky Tronic v Lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Říjen 6 13:16:47 CEST 2011

Dostanu se tam az kolem 18h...snad jeste neco zbyde.

Potrebuji 8ks AA a 4ks C - to snad nekde vyskrabnu - prinejhorsim zajedu
ke tchanovi (malomesto, kde otevreli nove Lidl).

Ja mam doma (svoji blbosti) dve baterie C Tronic ty cervene puvodni, pak
dve ty cerne !LSD a potrebuju 4ks do takove kempingove LED svitilny.
Takze pokud je sezenu tak ty Ccka muzu porovnat vsechny. A vlastne AAcka
mam take vsechny tri typy.

Jinak i ty cerne AAcka !LSD nejsou vubec spatne. Dal jsem je klukovi do
RC k autu a zatim drzi.

Radek Vicek