Kindle 4

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 12:51:37 CEST 2011

OK.

Co se týče XP a mp3, tak mají upravený codec, aby mp3ky degradoval. Ale není
to až tak strašné, jako xing, čekal jsem to horší, z linuxu je to slyšitelně
lepší, ale je to možná tím že jsem použil mpg123. U Vist je už degradované i
video, o novějších nevím. Problémy by měl vyřešit alternativní přehrávač
médii s vlastními kodeky.

Jinak se mi několikrát na xp opakovaně stalo, že jsem nemohl otevřít
"zajímavý" soubor, který na disku byl už dlouho, z linuxu OK, po
přejmenování i na xp. Chyba v ntfs, nebo něčí záměr? Toť otázka. Na FAT32 se
mi to nestalo.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>

Co chcete vidět? Zatím jediná aféra byla s knihami, které Amazon prodal
i když neměl práva k prodeji. Protože amazoidní knihy mají DRM a jsou
kromě čtečky také v nějakém jejich cloudu, nebyl problém je smazat v
cloudu a při synchronizaci pak knihy mizely ze čteček. I kdyby si je
člověk dokázal uchránit, DRM by stejně nepřekonal. Všechny ostatní aféry
byly typu: "Franta slyšel, že bratr jednoho známého má kolegu a přítel
jeho sestry..."

Stejné fámy byly s XP, že automaticky mažou všechna mp3, co na disku
najdou. Bylo hodně lidí, kteří přísahali, že to tak je, že vědí o
člověku, kterému se to stalo, ale nenajdete člověka, kterému by se
doopravdy stalo.