OT Strasti bydleni WAS Re: Bateriove svetlo do sklepa.)

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 11:57:07 CEST 2011

Zalezi, co si druzstvo/spolecenstvi vlastniku odhlasuje (o cemz jsem
jako najemnik vedel prd, takze jsem musel verit, ze se to nesmi). O
tom zakazu vozit kola vytahem uz jsem slysel z vic mist. A nez resit,
co maji/nemaji odhlasovane a delat zlou krev, byl to snazsi to
vytahnout rucne... A navic asi nejsem dost asertivni, abych je poslal,
kam slunce nesviti....

KR