RE: Vodotěsná zalévací hmota

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Říjen 5 22:08:06 CEST 2011

Dobrý den,
 U čerpadel vilo do vrtaných studní je pouze 1,5m kabelu, zbytek se lisuje
do dutinek, celé se to přetahuje smrštitelnou bužírkou s lepidlem, je to ve
vodě, je to ok. přímo se to k tomu prodává. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Polasek
Sent: Wednesday, October 05, 2011 4:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vodotěsná zalévací hmota

Ja pouzil strednesilnou smrstovací buzirku s lepidlem.
Vodice pres sebe v delce 1cm prelozil, zacinoval pajkou se stribrem
a zafoukal horkym vzduchem jednotlive vodice. Muzete pouzit i lisovaci
spojky.
Pres cele opet smrstovacku s lepidlem a zafoukat.
Jen v pripade ze sel kabel az do vody, jsem daval jeste jednu vrstvu navic.
Pro rypaly, toto neni zadna fuserina, opravne soupravy co se prodavaji,
jsou nemlich to stejne.

JURP

>Dobrý den,
>
>inspirovalo mě vlákno "zalévací hmota" :-)
>Potřebuji spojit 3 kabely CYKY 3x2,5 a zakopat do země s tím, že to bude
dlouhodobě spolehlivý vodovzdorný spoj. Původně jsem
>uvažoval o kabelové spojce, ale v obchodě mi doporučili použít instalační
krabici se třema Wago spojkama a zalít nějakou
>vodotěsnou zalévací hmotou (navrhovali neutrální silikon). Něco podobného
dělá Spelsberg, cena je přes 1200 Kč :-(, ale
>zalévací hmota je tam nějaká jiná.
>Nahlédl jsem do sortimentu Elchemca, ale nedokážu si rozumně vybrat. Mohl
by mně prosím někdo zkušenější nasměrovat? Tedy
>zalévací hmota pro zalití elektroinstalační krabice (třeba 8102 od KOPOSu)
s kabely CYKY3x2,5...