OT Low-end DSLR

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 5 18:44:35 CEST 2011

Pro "normalni lidi", ne pro extremisty, je jak od Nikonu, tak od Canonu
18-200 jednak pouzitelna volba (u N i C jsou opticky porovnatelne a oba dost
slusne), jednak volba dost pohodlna. Jako zaklad bych to take doporucoval
(treba Canon je bundluje tusim treba s 550D), casem, az zjistite, co vam na
tom objektivu vadi (protoze si ujasnite, co vlastne chcete fotit a treba
zroivna na to nebude uplne idealni), tak dokoupite dalsi, vykryvajici prave
to kriticke misto. A pokud to nezjistite nikdy, nic se nedeje, proste si s
univerzalnim objektivem vystacite.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 05, 2011 6:34 PM
Subject: Re: OT Low-end DSLR

Oba objektivy nejsou nic moc - kdyz uz tak mnohem lepsi je setak 18-105
- muzete ho pouzivat jako velmi slusny zakladak

pokud chcete univerzal kupte si telo a nejaky ultrazoom 18-200
(250..270) - nebudete muset prehazovat sklo (je to pakarna) a nebudete
muset resit zasvinenej cip - ten ultrazoom udela tu samou praci jako ty
dva setaky

ten 18-55 mi tu lezi - protoze kdyz jsem kupoval druhe telo tak jsem si
ho s tim vzal jen proto, ze vysel asi na 500Kc, ale jinak je od te doby
v krabici

--
S pozdravem