OT Low-end DSLR

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Říjen 5 17:24:49 CEST 2011

Ale jo, ja s tebou souhlasim, každý dle svych potreb. Proto dovol abych mel i ja svůj nazor a pripadne ho i vyslovil. A nepovazuji to za pausalizovani, to same bych mohl rici o ostatnich.

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, October 05, 2011 5:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Low-end DSLR

Původní zpráva ze dne 5.10.2011 od Raven:

> Ono uz je primarne blbost nafotit 500 fotek z jedne oslavy :-)

> P.S. Sorry, asi jsem tak trochu staromilec a k foceni pristupuju
> stale stejne jako kdysi s kinofilmem. Misto cvakani radsi
> premyslim...

Jedna moje teta byla profesionální fotografka. Pamatuju si, že udělala
nějakou fotku, pak stehnem zakryla objektiv, udělala několik černých
snímků, pak zase nějaké ty fotky a zase vyfotila džíny na stehně...
Taky to tak děláš? :-)

Proč by měla být primárně blbost nafotit 500 fotek z jedné oslavy?
Proč vůbec takhle paušalizovat? To je přece každého věc, jestli naseká
5 fotek nebo 500 fotek. Je to jeho foťák, tak ať si fotí, jak chce.
Když to pak chce přebírat, ať si to přebírá. Když chce druhý den
plakat, že z těch 5 fotek zádná nevyšla, protože na malém LCD neviděl,
že je to rozmazané, tak ať si blejskne jen několikrát.

Že někoho nebaví, když mu kamarád ukazuje 500 fotek? Že je to otrava?
Tak ať mu to řekne, ať se nedívá. Někoho baví celý večer sedět u piva
a pindat o blbostech, někdo se na ty fotky klidně podívá. Někdo má
zase doma psa, kterému dává pusinky a nechá se jím olizovat poté, co
pes sežral na vycházce hovno :-) Ať si každý dělá, co chce, ne?

Jasně, každý může říct svůj názor, to bezesporu. Ale sto lidí, sto
chutí, každému se líbí něco jiného, každý s foťákem pracuje jinak,
někdo je profík, někdo fotí pro radost, někdo fotí mobilem, někdo
cvaká stovky fotek, někdo tisíce, jiný se táhne se zrcadlovkou a
deseti objektivy na zádech, aby pořídil dvě fotky. Přece není důvod
někoho odsuzovat, že to dělá jinak.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601