OT: Legracni rozpor marketingu a reality.

petrkubac petrkubac na 802.cz
Středa Říjen 5 16:32:43 CEST 2011

> Obvykle to funguje tak, ¾e smlouva bez závazku není problém, ale
> instalace pak není zadarmo / za korunu, pøípadnì pravidelná mìsíèní
> platba je vy¹¹í.

1. Dva pravnici - tri nazory
- pravnicke firmy plati tak dobre ze IT tam delaji magistri z Mat-fyzu,
proto se mezi pravniky pouziva hanlivy pojem "matfyzak" ktery ma jako
prezdivku i muj bratr - jinak cistokrevny pravnik.
Zkazil si povest uz prvni den - zapojil si PC sam, aniz cekal na "matfyzaka"
- takze kdyz se sepisovaly pro CEZ kupni smlouvy na Bulharske elektrarny
psal je vsechny on - protoze jediny v cele firme umi rozlisit napeti od
proudu (po nasem otci ktery je elektrikar) - takze si myslim ze smlouva na
internet je pro nej muska ...

V cem je dle neho problem - Riomedia obsahle a slozite pise o udrzbe
infrastruktury a rychlostech pripojeni aby odvedla pozornost od toho ze tam
neni ani pismenko o zavazku dodat vam nejaka data. Dle textu smlouvy
pripojka "slepe" na jejich routeru je OK.
Rozpor s dobrymi mravy je v tom ze vase povinnosti (platit musite) nejsou v
rovnovaze s vasimi pravy (dostat data nemusite)
Pry je to bezna "drobna" zavada telekomunikacnich smluv - a pry uz nejake
spory probbehly vzdy ve prospech zakaznika - tak si zkontrolujte jestli mate
ve smlouve ze krom placeni bude foun mit taky nejaky signal ........ urcite
to tam nebude - nebo dokonce  - vyssi stupen zazmrdovani - tam bude ze firma
nemuze signal zarucit ........

2. BEZ / S instalacnim poplatkem - kdyz 802 tahala optiku ze strechy na
strechu a pak provrtavala zdi aby se dostala od routeru do bytu chapal jsem
2300 instalacniho poplatku. I dneska bych tem gaunerum zaplatil, i kdyz
nevim za co, par tisic, za "smlouvu bez zavazku" - kterou mi zrusili - lec
sluzby firmy Riomedia se zkvalitnuji tak progresivne ze nastal exodus
zakazniku a tak kratsi smlouvu nez 24 mesicu nelze uzavrit zadnym zpusobem.

Zdravi Petr Kubac

Daląí informace o konferenci Hw-list