Re: Vodotěsná zalévací hmota

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Středa Říjen 5 16:06:06 CEST 2011

Ja pouzil strednesilnou smrstovací buzirku s lepidlem.
Vodice pres sebe v delce 1cm prelozil, zacinoval pajkou se stribrem
a zafoukal horkym vzduchem jednotlive vodice. Muzete pouzit i lisovaci spojky.
Pres cele opet smrstovacku s lepidlem a zafoukat.
Jen v pripade ze sel kabel az do vody, jsem daval jeste jednu vrstvu navic.
Pro rypaly, toto neni zadna fuserina, opravne soupravy co se prodavaji,
jsou nemlich to stejne.

JURP