AvrStudio5

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Říjen 5 15:23:06 CEST 2011

Po delší době si znovu zkouším hrát s AVR Mega16. Pouzivam AvrStudio5.
Napsal jsem si jednoduchý programek GCC a nechal preložit (vse original
nastaveno) a ejhle nevesel se do paměti. Zkusil jsem použít stejný program
který jsem psal v AvrStudiu 4 a doopravdy po zkompilování je ten novej
delší. Nema se nekde něco nastavit, aby výsledný kod byl kratší.

Předem děkuji

JL

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 100428-1, 28.04.2010
Testovano: 5.10.2011 15:23:06