Re: Vodotěsná zalévací hmota

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 5 14:59:34 CEST 2011

Ale abych jen nekecal - myslim, ze se to tady (snad?) resilo celkem nedavno,
tusim, ze nekdo doporucoval gelove spojky Shark (napr. zde
http://www.eleman.cz/eleman/eshop/22-1-KABELOVE-SPOJKY cena je o neco
rozumnejsi). Osobni zkusenost s nimi nemam, zkuste prohledat archiv.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 05, 2011 2:54 PM
Subject: Re: Vodotěsná zalévací hmota

Jen mala prakticka - sectete si, kolik casu a penez "usetrite" pri
vykopavani te spojky ze zeme, co pronese vypadek na druhem koci dratu. Za
sebe muzu rict, ze by mi to za tech 1200 bez mrknuti oka stalo. Pokud se na
to podivate z pohledu "uspora" x "rizika a pripadne financni i casove
ztraty", mozna ztratite chut k experimentum.

Pavel Kutina