Vodotěsná zalévací hmota

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Říjen 5 14:47:32 CEST 2011

Dobrý den,

inspirovalo mě vlákno "zalévací hmota" :-)
Potřebuji spojit 3 kabely CYKY 3x2,5 a zakopat do země s tím, že to bude
dlouhodobě spolehlivý vodovzdorný spoj. Původně jsem uvažoval o kabelové
spojce, ale v obchodě mi doporučili použít instalační krabici se třema
Wago spojkama a zalít nějakou vodotěsnou zalévací hmotou (navrhovali
neutrální silikon). Něco podobného dělá Spelsberg, cena je přes 1200 Kč
:-(, ale zalévací hmota je tam nějaká jiná.
Nahlédl jsem do sortimentu Elchemca, ale nedokážu si rozumně vybrat.
Mohl by mně prosím někdo zkušenější nasměrovat? Tedy zalévací hmota pro
zalití elektroinstalační krabice (třeba 8102 od KOPOSu) s kabely
CYKY3x2,5...

Děkuji

JF