OT Low-end DSLR

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 5 12:07:54 CEST 2011

Pro me je u vetsiny lidi utrpenim prohlednout i tech 36 fotek z
kinofilmu - takze o tom to neni.

Ted jsem se dival - za cca 13 let co mam archiv (z digitalu) je v nem
60.000 fotek - to jsou vytridene fotky pouze z pohledu spatna expozice,
romzazane, duplicitni - mam je vsechny proto, ze se pro ne neustale saha
jako pro ilustracni fotky (na weby, noviny, PR atd.) - takze nekdy je
lepsi nejaka fotka nez zadna.
Nicmene z tech 60.000 fotek mam vyselektovano neco malo pres 200 fotek,
ktere povazuji za povedene. Tak si vemte, ze z tohoto pohledu byste z
vetsiny akci musel smazat uplne vsechno.

Radek Vicek