OT Low-end DSLR

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Říjen 5 11:59:57 CEST 2011

Podle toho odlišíte fotografa a cvakala.
Obecně se udává že na jedno prohlížení je přijatelných max 80-100
fotek, pak už stejně nikdo nevnímá. Sám často trpím při výběru fotek,
kdy se snažím udržet maximální počet a přitom neošidit žádný zajímavý
záběr. To mi trvá nejdéle, samotné zpracování je proti tomu
trivialita.

Tomáš