OT Low-end DSLR

Středa Říjen 5 11:28:50 CEST 2011

2011/10/5 Raven <raven na wo.cz>:
> Ono uz je primarne blbost nafotit 500 fotek z jedne oslavy :-)
>
> S pozdravem Raven
>
> P.S. Sorry, asi jsem tak trochu staromilec a k foceni pristupuju stale
> stejne jako kdysi s kinofilmem. Misto cvakani radsi premyslim...

Za starejch časů když např. někdo na fotce mrknul, tak se na to přišlo
až po vyvolání filmu a už to tam zůstalo. Dneska se to dá vyřešit
sekvenčním focením, obvykle člověk nemrká s takovou kadencí, jako ten
foťák sází fotky na kartu ;) (Taky se to dá odhalit na displeji
foťáku, ale oko je na něm tak malý, že si toho člověk nemusí všimnout,
pokud to zrovna nehledá, rychlejší je naflákat víc fotek a pak jednu z
nich vybrat až na PC.) Pak se ty fotky naskáčou rychle.

Furt je lepší mít víc materiálu a 90% zahodit než mít těch 10% a ve
finálu nemít z čeho vybírat.

P.K.