OT: Legracni rozpor marketingu a reality.

Středa Říjen 5 09:01:55 CEST 2011

2011/10/5 KarelM <a8dtljb na gmail.com>:
> Je pravdou, ze jsem si drive celkem dve pripojky od 802cz zaplatil sam
> (2-3000). Nemam rad smluvni uvazky. Az se prestehujeme do nove lokality kde
> riomedia neni, tak doufam ze i telekom nabidne pripoj bez uvazku.

Já zas nemám rád, když to stojí moc peněz, ono platit 300 nebo 500
měsíčně, to je 40% rozdíl, to samé jestli instalace stojí korunu nebo
2000, to pro mě nejsou zrovna drobný ;) Internet si stejně pořizuju na
víc než pár dní, tak ta minimální roční doba používání není taková
tragédie. Teď naposledy jsem teda přešel k providerovi, kde je závazek
2 roky, ale stěhovat se neplánuju a 30Mbit mi bude stačit ještě dlouho
(na to moje brouzdání to je až až).

P.K.