OT: Legracni rozpor marketingu a reality.

KarelM a8dtljb na gmail.com
Středa Říjen 5 07:10:39 CEST 2011

Je pravdou, ze jsem si drive celkem dve pripojky od 802cz zaplatil sam
(2-3000). Nemam rad smluvni uvazky. Az se prestehujeme do nove lokality
kde riomedia neni, tak doufam ze i telekom nabidne pripoj bez uvazku.
KM