Zalévací hmota

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 5 01:31:31 CEST 2011

Je to Lukopren S 3782, jeho výhodou je značná tekutost, takže zateče
snadno i domalých mezer. Mechanická pevnost (zejména odolnost proti
roztržení, neboli pevnost v tahu či ohybu) vulkanizátu je ovšem dost
špatná - osobně ověřeno.

Opět zde platí: ušetřím (čili koupím Lukopren namísto nějakého typu
třeba od Dow Corning) - musím se spokojit s horšími vlastnostmi. Ale
jsou aplikace, kde to nemusí vadit.

Jinak potvrzuji, že v Elchemcu dokáží dobře poradit, nejsou totiž jen
prodejci, ale sami ty materiály testují a používají ve vlastní
laboratoři. Nevýhodou ELchemca jsou podle mě dost vysoké ceny, ale jde o
kvalitní materiály prodávané lidmi, co věci rozumí.

---
Jirka