Hadanka - uplne reseni

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 4 22:09:17 CEST 2011

 4.10.2011, 22:02:17

Ja mam v garazi "vecne svetlo" abych po tme nasel vypinac.
Mam tam antiparalelne 2 bile ledky + C + R na 230.
Ledky jsou bezne cinske vysocesvitive 5mm koupene kdysi na ebay,
pytlik za dolar. Proud pres ty ledky je cca 200uA a kdyz zhasnu
zarivku nad ponkem, tj. oci nejsou privykle na tmu, tak vidim nejen
ten vypinac ns druhem konci garaze, ale i flek svetla na podlaze.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz