mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 4 22:06:22 CEST 2011

On Tue, 4 Oct 2011, Tomáš Koželuh wrote:

> Já jsem uvažoval o zařízení s klávesnicí a taky jsem nakonec rád, že jsem
> vybral stroj bez ní. Zvlášť když jsem si pro SSH mohl nainstalovat další
> variantu klávesnice, která je plnohodnotná jako na PC. Sice tlačítka jsou
> pak už hodně malá, ale na ovládání SSH naprosto nenahraditelná. Jmenuje se
> Hacker's Keyboard, pro normální psaní používám Perfect keyboard free, obě
> jsou zdarma a lepší než ta výchozí.

Mne ty klavesnice na dipleji nevyhovuji - bud pro ssh terminal uz moc
displeje nezbude, nebo jsou ta pismenka klavesnice tak mrnava ze to je
nepouzitelne. Zvlast u techle kapacitnich displeju je dost tezke zmacknout
presne nejaky bod.

> Jinak Sygic musím pochválit za vstřícnost, dostal jsem teď starší verzi
> Sygic Mobile Maps Europe a na Androidu 2.3.3 nefunguje. Bez problémů mně
> technická podpora poskytla číslo na Sygic Aura.

Jak se Vam povedlo domluvit s technickou podporou ? Ja koupil krabicovou
verzi Sygicu - dostal jsem starou verzi 10 kde jeste nejsou rok a pul
stare silnice. Ta firma nema telefon a na email o aktualizaci map mi
nikdo neodpovedel. Na internetu jsem nasel nejakou diskusi kde mel clovek
stejny problem - tomu odpovedeli ze u krabicove verze ma smulu, updaty
map nebudou...  Sygic tedy opravdu nemusim....