mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 4 20:59:34 CEST 2011

Já jsem uvažoval o zařízení s klávesnicí a taky jsem nakonec rád, že jsem
vybral stroj bez ní. Zvlášť když jsem si pro SSH mohl nainstalovat další
variantu klávesnice, která je plnohodnotná jako na PC. Sice tlačítka jsou
pak už hodně malá, ale na ovládání SSH naprosto nenahraditelná. Jmenuje se
Hacker's Keyboard, pro normální psaní používám Perfect keyboard free, obě
jsou zdarma a lepší než ta výchozí.
Jinak Sygic musím pochválit za vstřícnost, dostal jsem teď starší verzi
Sygic Mobile Maps Europe a na Androidu 2.3.3 nefunguje. Bez problémů mně
technická podpora poskytla číslo na Sygic Aura.