Hadanka - uplne reseni

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 4 20:05:26 CEST 2011

Škoda, ten radioaktivní zářič by se mi líbil víc, tohle je přece jen takové
usedlé a tradiční :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 04, 2011 8:02 PM
Subject: Re: Hadanka - uplne reseni

Takže pánové,

typ LED jsem už uvedl, proud byl okolo 500 nA (nanoAmpérů), jistá
nepřesnost jeho měření (řekněme max. desítky %, ale ne řádová).

Docela překvápko, ne? Taky jsem tomu nechtěl věřit... Mimochodem - jiná
bílá LED (klasická průměru 5 mm) při tomto proudu už viditelně nesvítí,
ačkoliv má mnohem menší čip, takže proudová hustota vyjde výrazně vyšší...

Jinak žádné "kulehy" apod. v tom nejsou, normální ss zdroj (aku) a
předřadný odpor. Že ta slovenština má ale nádherný slova pro popis
nestandardních situací? ;-)

---
Jirka