OT Low-end DSLR

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Úterý Říjen 4 14:57:00 CEST 2011

No, budete si to asi muset osahat sam, jak to padne do ruky, jak se to ovlada. Tady se tezko něco dozvite. Co je pro nekoho zasadni je pro jiné nicotne...
Kuprikladu ani nevim esi je Canon mozne pouzit jako MASS STORAGE media. Prislo me hloupe, aby na stole prekazel ještě další kram na drate a tak to mate se vsim. Jak uz někdo predeslal - na tele opravdu nezalezi, je to o sklech. Do tzv. setaku bych ale nesel, napr. Tamron 17-50 nebude horsi avsak vždy levnejsi, makro Tamron 90/2.8 je téměř legendou. Proc vyhazovat prachy oknem za Nikon 18-200 když Tamron (ci Sigma) 18-250(270) je srovnatelny. On ani Canon 18-300 L není bez vady v kresbe, ale za cca 60kKc.
Někdo psal ze Low-endy jsou pro utlou japonskou divci rucku. Je to tak, ale po nasazeni battery gripu je to uz o necem jinem a za ten luxus foceni navysku to stoji, nehlede na podstatne delsi vydrz baterek.
Také je to o tom esi to mate na foceni nebo na mackani tlacitek, prolezani ruznych menu apod. Napr. jedni moji pratele se doslechli, ze nejlip foti zrcadlovky. Tak poridili nejaky Low-end od Canonu (mozna 1000D). Pokazde když se vidime tak na fotaku mají zeleny obdelnicek a ptaji se na co je Av, Tv apod. Je to marny, je to marny, je to marny :-)

S pozdravem Raven

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of petrkubac
Sent: Tuesday, October 04, 2011 11:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Low-end DSLR

Dva roky zpatky jsem byl nespokojen se sumem meho "posledniho poctiveho"
kompaktu Olympus 5060 z roku 2003 tak jsem vybiral zrcadlovku

SONY - Absolutne ne kvuli nestandardnim sankam blesku a kvuli MEMORY STICKU
CANON - Absolutne ne kvuli neschopnosti prihlasit se jako MASS STORAGE media
(kvuli pohybu v necivilizovanych oblastech pro mne dulezite)

Zustal Nikon a Pentax - nakonec vyhral PENTAX K-M (tehdy) kvuli velmi nizke
cene (rozbiti neni financni tragedie) a provzu z tuzkovych baterek ( tudiz
lze nabijet solarem )

NA internetove diskuse neverte - kdyz jsem jeste chodil s Q-ckem (byvaly
fotoportal www.qhodnoceni.cz - uz nejede) na vylety tak nejlip fotily
stydlive obrylene holky Samsungem od tatinka za 1999,- naopak technicti
fetisisti meli delo jako hrom a na volici rezimu trvale P

Zdravi Petr Kubac