Hadanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 4 14:48:38 CEST 2011

 4.10.2011, 14:42:59

Ja mam monitor srovnanej jen okometricky a u zminene hadanky vidim v
pohode jak hodiny tak i ten neidentifikovatelny barevny flek vedle.
A to taky sedim u okna a monitor, byt pomerne slusnej FSC P17 uz ma
svoje nejlepsi leta za sebou.
Okometricke postupy jsou delany tak, ze nenastavujete vse najednou,
ale postupne, jeden obrazek - jeden parametr.
Sonda je jiste nejlepsi, ale i okometrie je mnohem jepsi nez se na to
vykaslat upne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz