Hadanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 4 14:21:41 CEST 2011

 4.10.2011, 14:14:32

To trochu prehanite. Samozrejme, vysledkum ktere dosahnete sondou, se
okometricky priblizite jen velmi vzdalene, zvlaste v oblasti barev,
ale zakladni nastaveni jas/kontrast/gama se da udelat i bez sondy.
A proti tomu jak jsou nektere monitory "taky nastavene" to bude nebe a
dudy.

Pro zakladni kontrolu napr.
http://postrehy.havlas.eu/image/DQ-Tool_Contrast_e.jpg
melo by byt videt 6 "Q". Je to docela prisny test, ja jich vidim v
nejlepsim pripade 5;
nejake povidani k tomu
http://postrehy.havlas.eu/hardware/kalibrace-monitoru-pro-lamy/
rozsahlejsi nastaveni pak treba