OT: Strikana PUR pena

Úterý Říjen 4 14:18:36 CEST 2011

2011/10/4 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Jinak muzu rict, ze kdybych to nemusel pytlikovat misto dovolene a sobot a
> nedeli tak me to rozhodne prijde smysluplnejsi prace nez sedet v kanclu -
> jednak clovek vidi jak se mu rychle vraci kondicka a zaroven je videt jak mu
> neco roste pod rukama.

Práce s počítačem často znamená, že to, co roste, jsou jen nějaká data
někde na disku - a to není tak dobře vidět, jako když roste loď. Což
mi připomíná loděnici, kterou jsem viděl před pár lety v Německu,
jezdil jsem tam pracovně asi půl roku a když jsem měl volno, byl jsem
se mj. podívat i tam - bylo pěkně vidět, jak se staví taková loď. V
google streetview (tam jak je zelená šipka) zrovna žádná rozestavěná
loď není, ale na mapě jsou nějaké fotogalerie:

http://maps.google.com/maps?q=53.534862,+9.790875&hl=cs&ll=53.536992,9.786158&spn=0.011528,0.055404&t=m&z=15&vpsrc=0&iwloc=near

Nebo tady pár mých fotek:

http://pavlik.webpark.cz/buxtehude/hamburg1/obr/IMG_8056.JPG
http://pavlik.webpark.cz/buxtehude/hamburg1/obr/IMG_8060.JPG