OT: Strikana PUR pena

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 4 13:03:11 CEST 2011

No tak ted nevim co myslite? Vasu potopil pokud vim poryv vetru - bocni
plocha je ted mensi nez mel ten puvodni persenik - takze v tom problem
nebude.

Co se tyka teziste - nesmite zapomenout, ze dole je ta lod zatracene
tezka, navic jsem jeste vyrazne snizil teziste tim posunutim podlahy
niz, a dole (krome vlastniho trupu) je veskera vystroj - motor ma 270kg,
nadrz 150kg, baterie budou mit take cca 100kg, dve nadrze po 100kg,
benz. agregat, kormidlo a lodni hridel a samozrejme jeste balast.

Navic ona ta striska co tam byla pred tim persenikem byla tezka jak
blazen - ve trech jsme ji meli problem nadzvednout.

Radek Vicek