OT Low-end DSLR

petrkubac petrkubac na 802.cz
Úterý Říjen 4 11:28:17 CEST 2011

Dva roky zpatky jsem byl nespokojen se sumem meho "posledniho poctiveho"
kompaktu Olympus 5060 z roku 2003 tak jsem vybiral zrcadlovku

SONY - Absolutne ne kvuli nestandardnim sankam blesku a kvuli MEMORY STICKU
CANON - Absolutne ne kvuli neschopnosti prihlasit se jako MASS STORAGE media
(kvuli pohybu v necivilizovanych oblastech pro mne dulezite)

Zustal Nikon a Pentax - nakonec vyhral PENTAX K-M (tehdy) kvuli velmi nizke
cene (rozbiti neni financni tragedie) a provzu z tuzkovych baterek ( tudiz
lze nabijet solarem )

NA internetove diskuse neverte - kdyz jsem jeste chodil s Q-ckem (byvaly
fotoportal www.qhodnoceni.cz - uz nejede) na vylety tak nejlip fotily
stydlive obrylene holky Samsungem od tatinka za 1999,- naopak technicti
fetisisti meli delo jako hrom a na volici rezimu trvale P

Zdravi Petr Kubac

> Jako obvykle, v "odborných" diskuzích na internetu jsem se nièeho
> rozumného nedobral, pøijde mi, ¾e ka¾dá diskuze se sklouzne k
> zarytému obhajování té èi oné znaèky.

Daląí informace o konferenci Hw-list