OT: Strikana PUR pena

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 4 11:04:40 CEST 2011

Tak ja to nestavel cele, ale momentalne jsem prestavel cca 1/3 cele lodi
- od poloviny delky lodi zustaly jen boky, zebra a dno - paluba a cela
nastavba je nova (a hlavne jina).

Cela prestavba je vicemene zachycena zde:

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/

ze zacatku jsem to trochu flakal (foceni - ono kdyz ma clovek ruce od
smiru tak to jde tezko) - privezl jsem to presne pred rokem a celej
podzim a jeste na jare zabralo vyklizeni lodi od vybaveni, rozvodu atd.
aby se dalo vubec zacit - snizoval jsem celou podloahu o cca 25cm takze
opravdu zustala jen zebra a obsivka:

puvodni vzhled:
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/bok_cely.jpg

vezlo se to 500km takto:
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/preprava/2010-10-03%20Lod%20konecne%20doma/images/img_0056.jpg

nakres 1:1 v 3D z unora:
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/vizualizace/atlantis.png
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/vizualizace/koty.png

posledni stav je cca takovy:
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2011-09-29%20Atlantis%20-%20prestavba/images/img_0253.jpg

bohuzel jsem nesehnal zadnou volnou halu tak se vse muselo delat venku -
nastesti letos pocasi preje

potrebuji to zasklit tak chvatam s naterama - proto je natrena vrchnim
bilym polyuretanem jen strecha a kolem oken, abych o vikendu uz mohl
namackat zasklivaci gumy a natlacit tam okna z polykarbonatu - zadni
bocni okna budou vyklapeci karavanova Dometic a zadni bude pevne, ale to
se necha jen zabednene kvuli presunum vetsich komponent

jinak pokud by nekoho zajimalo, proc prestavba - ceny zeleza jsou tak
strasidelne, ze by me jen hola stavba vysla mnohem draz nez koupe cele
lodi - v podstate jsem zaplatil jen cenu kolik by stal novej motor -
trup a veskere vybaveni byl v podstate bonus - veci na lode jsou v CR
snad drazsi nez na letadla

delka 8.7m
sirka 2.35m
celkova vyska na mustku cca 2.7m
vaha 5.5-6t
ponor 80cm
motor Vetus M4.14 - jen zvetseny objem ze 1400ccm na 1500ccm (starsi
varianta
http://www.imramovsky-marine.cz/cs/katalog/lodni-motory/vestavene/vetus/80hp/motor-m415-vetus-33-hp/
)

Radek Vicek