Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Říjen 3 23:05:13 CEST 2011

Ono je to dobre svinstvo aj pri styku s pokozkou, okamzite zacne
palit... A ten smrad...
Konkretne som raz (a nikdy viac) robil s tymto slovenskym :-)
http://cistenie-lepenie.colorcompany.sk/textovy-web/index.php
Zlozenie ma velmi podobne tomu, co ste poslali. (vid Karta
bezpečnostných údajov)

Nasiel som este iny slovensky s trochu odlisnym zlozenim (vid
Bezpečnostný list REACH 2010)
http://www.chemolak.sk/index.php?www=catalog_detail&id_item=21

miro