[OT] Internet a Strojirensky veletrh Brno

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Říjen 3 22:46:01 CEST 2011

Tiez mam pekne skusenosti.

Horsky hotel *** (50eur) Nemecku, kusok od ceskych hranic (byvala
NDR), internet za 5eur/pobyt. Wifi pri recepcii (za ten poplatok dali
heslo), pripadne na izbu zapozicali modem do zasuvky 230V spolu s asi
10m ethernet kablom :-)

Hotel **** v Milane (190eur), internet na izbach nic, na recepcii wifi
bolo za nenormalny poplatok (uz si nepamatam), ale ano, jeden volny PC
mali.

Penzion/dvor v Juznych Cechach *** (650Kc + 15Kc ubytovaci poplatok).
Na stranke maju NOVINKA INTERNET VELKE POKRYTI. Signal len na
recepcii, daju heslo, na druhy den vecer uz nie je platne, co vopred
neviete a nikoho zodpovedneho nenajdete. Rano oznamia "no jo, my jsme
menili heslo" (to sa stalo za tyzden 2x).  A na konci pobytu mate na
fakture 45Kc za internet. Nezabije, ale dopredu nic nepovedali, cennik
o tom tiez mlci. Samozrejme na recepcii je len zamestnanec, ktoremu
"takhle pripravili fakturu a vedouci tady neni".

Na zaver relativne cerstva historka z Oravy, kde sme boli cosi riesit,
prespali sme 1 noc.. Privat o 4 hostovskych izbach (8eur) v dome, kde
ziju aj majitelia (ale ubytovacia cast ma samostatny vchod, wc na
izbach, atd.. slusne). Na stranke o internete ani zmienka. Netbook
nosim, vecer som zapol, naslo siet s menom privatu, bez hesla, nikto
nic neriesil.. Rano sme to spomenuli majitelke - "hej, mame, ved to
pouzivane tiez".

miro