Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 3 22:16:49 CEST 2011

On Mon, 3 Oct 2011, Petr Labaj wrote:

> A neni ten toner jiny proto, ze je to barevna laserovka ?
> PL

To je klidne mozne, ale podarilo se mi jeste probudit ze spanku stareho
Lexmarka T520 (obvykle odmita nabehnout) a bud se taky zmenil toner
nebo moje pamet. Protoze si vzpominam ze jsem na tom predlohy tiskl
a s max intenzitou toneru a tim Abezeta sprejem to davalo pouzitelne
vysledky. Nicmene soucasny testovaci pokus uz nevypadal tak dobre jak
si (asi) pamatuju ze to vypadat ma.

Tak nevim - bud jsem driv nebyl tak narocny nebo zmenili napln kazet,
je tam ted nejaka vysokokapacitni...