[OT] Internet a Strojirensky veletrh Brno

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Říjen 3 21:52:57 CEST 2011

to se pletete, prave tam je internet za money

a dalsi zkusenost z cestovani:
Sluzebne jsem spal mozna v ruznych 50 pensionech a hotelich, od 200Kc v
Kadani po 4500Kc v Tokiu

A plati ..
superlevny pensionek .. bez internetu
levny pensionek (500-1200Kc/noc) .. internet zdarma a funkcni
stredni hotel .. dostupna wifi za rozumne penize .. vetsinou nejaky operator
nebo platba kartou
drahy hotel **** - drahy internet a to jeste funkcni  v hale hotelu  ... a
to nemluvim o CR , ale o Nemecku, Italii, Polsku, ...

stredni tridy hotelu mivaji i nejaky pocitac k pristupem k internetu zdarma

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )