mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu na dalsich noteboocich

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Říjen 3 18:52:56 CEST 2011

Nám galaxy tab 10.1 s 3g. Bez 3g nefunguje gps, protože gps je asistovaná.
Rozhodoval jsem se mezi transformer a galaxy, nakonec jsem dal přednost
galaxy. Obě zařízení jsou shodná, ale transformer má lepší konektivity (sdhc
slot) a také klávesnici, která byla už navrhovaná s úmyslem prodávat asus
jako kombo s klávesnicí. To se nedá říci o SAMSUNG, který sice taky má
klávesnicí pro tablet, ovšem ta byla dodělávaná jako hack, takže vědci jako
integrovanou baterií v té klávesnici prostě nehledejte.

Kopal jsou obě zařízení shodné vybavena android 3.1, který je zabugovaný ,
zvláště co se týče programů napsaných pro grafiku jako třeba writerpad.

Pokud chcete vědět více, tak soukromě

D.

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000019TV&Search=7500&S

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400060000001849&Search=tablet

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000197D&Search=tablet

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000197C&Search=tablet

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000017UU&Search=tablet

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400060000001905&Search=tablet
> &SearchType=1
>

> nebo mate nekdo tip na neco jineho, co odpovida pozadavkum?
>
> Je nejaky model s 3G + GPS?
>
> Diky za vsechny reakce, nektere me dost nasmerovaly
>

> S pozdravem
>                ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
> jan na galuszka.cz )

Blade

> [...]

> evidentne nechape a o vice nez .5A si nerekne. V tomhle kombinovanem
rezimu
> je schopny se vybit behem nejakych tri hodin z plneho nabiti, za
soucasneho
> pripojeni k nabijecce (bez nabijecky, jen z baterek, v tomto rezimu vydrzi

> asi tak trictvrte hodiny). Zatim jsem jeste nevymyslel, jak telefon
> presvedcit, aby si v pripade potreby rekl o vetsi proud, ale asi to nejak
> jde, originalni nabijecka umi 1A a nedelam si iluze o tom, ze by vyrobce
> dodaval zbytecne vykonnejsi adapter, nez by bylo nutne.

ing.

> Jan Galuszka
> Tel.: 00420-603531605, E-mail: info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
> IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě,

> oddíl C, vložka 7862

Desire