Re: Re: PIC16/32 nebo ARM Cortex-M3?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Říjen 3 17:36:40 CEST 2011

> Dovoluji si vam oponovat. Studenti proste nechteji pouzivat, to co jejich
> dedove a otcove.

No já jsem se docela dost naučil od mladších kolegů. Pravda, oni neumí optimalizovat "na krev" tak jako já. Na druhou stranu spoustu věcí naprogramovali mnohem jednodušeji, než bych na to šel já. Například místo super optimalizované paměťové struktury naalokovali giga pole, ze kterého se použil jen zlomek. Sice jejich verze spotřebovala mnohem více paměti, ale možná běžela i rychleji, protože adresace takové jednoduché struktury je mnohem jednodušší.

Prostě změně HW je třeba přizpůsobovat i programátorské postupy.

Vojta Bubník