napajeci kabel do auta k mobilu

Pondělí Říjen 3 14:38:18 CEST 2011

2011/10/3 David Belohrad <david na belohrad.ch>:
> Hodne jsem premyslel proc to tak je (hlavne proto, ze se teda ten telefon
> neda pouzit jako navigacka protoze i pres pripojeny kabel k palubni zasuvce
> se stejne vybije), napadlo me, ze "mozna" ten

To je originál Samsung CL nabíječka? Není třeba jenom vadná? Mně se
jednou rozbila nabíječka k navigaci tak, že dávala menší napětí asi
4,5V (bylo to zapojení s MC33063, jestli ujel nějakej odpor nebo co,
nevim, vyhodil jsem celej vnitřek a dal jiný DPS se stejným IO).
Navigace si myslela, že se nabíjí a byla happy, ale pak se z ničehož
nic vypnula, když jí došla baterie ;) Kdyby ta nabíječka umřela úplně
a napětí kleslo na nulu, tak bych to poznal hned, navigace se pak
vypne.

> standardni 220V nabijeci kabel ma pripojeno vic uUSB pinu na +5V a tim
> docili, ze se telefon prepne do nejakeho jineho (rozumej rychlejsiho)
> nabijeciho modu.

Na nějaké nabíječce, co má na konci kabelu mini USB jsem viděl potisk
a bylo tam, že +5V je nejenom na pinu 1, ale i na tom, který je tady
označený jako X:

http://pinouts.ru/Slots/USB_pinout.shtml

P.K.