Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 3 13:36:00 CEST 2011

On Mon, 3 Oct 2011, Jirka wrote:

> [...]

> Definitivní a řádový zlom v krytí/kontrastu je právě to nabobtnání v parách
> nějakého rozpouštědla. Pravděpodobně je přitom nutné ověřit, jak se který
> konkrétní toner chová. Jak už jsem psal, toner používaný v HP LJ6L (LJ 5L a
> asi i jinde) reaguje na C6000 (vícesložkové rozpouštědlo), ale i na čistý
> aceton - dokonce bych řekl, že více. Osobně používám aceton, důvodem je mj. i

> "Nafetování" je jednoduchý, neobtěžující, reprodukovatelný a snadno
> regulovatelný proces (stejná krabice, stejná teplota, různé časy).

Tohle asi funguje Vam na LJ6L/5L kde mate nejspis jiny typ toneru nez se
dava do soucasnych tiskaren. Ja ten postup s acetonem zkousel (tiskarna
HP5225) a po hodine naparovani se nestala zadna zmena. Pamatuji si ze mi
to driv taky fungovalo kdyz jsem mel nejakou 5L. Takze az se Vam ta 6L
pokazi, budete mit uplne stejny problem.

> Nemyslím si, že by bylo možné se u jakékoliv tiskárny "trefit" opakovaným
> vkládáním média tak, aby se obrazce rozumně kryly. Tedy, pokud mám na mysli
> DPS s "rozumně" jemným motivem...

DPS delam jen obcas, hlavne jednostranne desky a snazim se mit cary
a pajeci piny co nejtlustsi, prootze to setri leptaci roztok a dobre se
na to paji. Takze pro moje ucely to vyhovuje, kdyz budu potrebovat neco
hustsiho tak si to asi necham vyrobit.