Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 3 11:53:38 CEST 2011

Pane Šimku,

já Vám jednoznačně doporučuji "nafetování", nebo pro špičkový profi
výsledek u hodně jemných motivů tu osvitku.

Dělal jsem experimenty s různými laserovými tiskárnami (většinou HP),
některé byly v krytí lepší, jiné horší. Dokonale černou neudělala žádná,
a to jak na pauzáku, tak na fólii.

Definitivní a řádový zlom v krytí/kontrastu je právě to nabobtnání v
parách nějakého rozpouštědla. Pravděpodobně je přitom nutné ověřit, jak
se který konkrétní toner chová. Jak už jsem psal, toner používaný v HP
LJ6L (LJ 5L a asi i jinde) reaguje na C6000 (vícesložkové rozpouštědlo),
ale i na čistý aceton - dokonce bych řekl, že více. Osobně používám
aceton, důvodem je mj. i významně nižší škodlivost pro zdraví.

"Nafetování" je jednoduchý, neobtěžující, reprodukovatelný a snadno
regulovatelný proces (stejná krabice, stejná teplota, různé časy).

Nemyslím si, že by bylo možné se u jakékoliv tiskárny "trefit"
opakovaným vkládáním média tak, aby se obrazce rozumně kryly. Tedy,
pokud mám na mysli DPS s "rozumně" jemným motivem...

---
Jirka