Laminovaci fotorezist, predloha

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Neděle Říjen 2 20:34:07 CEST 2011

>Ta folia je hruba asi 10 mikrometrov, je uplne cira, ma opticku
>priepustnost  okolo 95% [1].  Pri osvite pod uhlom 45 stupnov  a
>refrakcnom indexe 1.65 [1] by to sposobilo podsvietenie asi 4.7
>mikrometra (z oboch stran dokopy  necelych 10 mikrometrov) - ak som
>dobre ratal.

Kde ste prišiel k tým podkladom ? Meral ste hrúbku tej fólie, alebo je
niekde zverejnená ? A optickú priepustnosť ste ako zistil ? Ja som
vychádzal z toho, že ak za úplne rovnakých podmienok, ktoré sa ťažko
dajú zmeniť urobím osvit s fóliou a bez fólie, tak je viditeľný rozdiel.
A už by som nikdy osvit s fóliou nerobil. P.B.