Re: automatický odpojovač 12V transformátoru

Dalibor Honza dalibor.honza na gmail.com
Neděle Říjen 2 11:13:38 CEST 2011

Děkuji Vám všem za podněty. Ono to celý bude poněkud složitější (než pouze
jedna lampička - šlo mi o to jak vyřešit automatické spínání zdroje), ale
nechtěl jsem to tady zbytečně rozepisovat a ještě více to komplikovat.

Samozřejmě v případě té lampičky vyřešit to vypínáčem na 230V je asi
nejelegantnější řešení :)

Měl bych ještě jednu možná hloupou otázku :) - když se dnes montují různá
podsvětlění s 12V halogenkama mají většinou elektronické tranformátory,
které se zapínají přivedením 230V. Dvě otázky:

   - Je možné je provozovat tak že budou připojené k síti a vypínače budou u
   osvětlení?
   - pokud ano lze obecně jakou to může mít spotřebu?

Díky za odpovědi.
S pozdravem D.Honza