automatický odpojovač 12V transformátoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 2 10:39:39 CEST 2011

Hm..... a pak budeme lezt pod stul pokazde. kdyz budeme chtit rouznout
lampicku.
A az si parkrat potluceme hlavu, tak to zustane zapnute a stav jako pred
tim.
V lepsim pripade dame spinac na dalsi prodluzovacku a bude se nam valet
na stole, nebo vedle stolu.
Nebylo by jednodussi opravdu lecit tu pricinu, nez dusledek?
JaKub