internet z mobilu na dalsich noteboocich

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Říjen 1 22:47:47 CEST 2011

Akorát jsem zaregistroval, že ne každý Android to automaticky má. U Desire S můžu potvrdit, že taky je. Prostě to chce ověřit, že to konkrétní model umí a že to umí i v novějších verzích systému. U Symbianu a iOS tuším existuje nějaká aplikace, ale nemusí být zadarmo. U WM nevím.