Laminovaci fotorezist, predloha

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Říjen 1 18:30:09 CEST 2011

Najdete libovolnou tiskarnu v okoli a zeptejte se kdo jim dela filmy
na osvitce. Nektere (vetsi) si to delaji samy. Pripadne obejdete ty
reklamky a ptejte se na totez. Ja nasel v Tesine presne timto zpusobem
(zeptal jsem se v prvni reklamce). Chlapkovi co mi doporucili vzdy
poslu mailem PDFko a druny den rano (asi by slo i driv, ale
nepotrebuji) si vyzvednu film. Bezna cena je tusim do 100Kc/A4 (ja
konkretne platim 60Kc)
Je pak prakticky jedno jak dlouho svitim (2 minuty az nekonecno da se rict).
Marek