Laminovaci fotorezist, predloha

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 1 18:16:57 CEST 2011

 1.10.2011, 18:07:44

Krom pauzaku, existuji jeste nejruznejsi folie, treba pro zpetne
projektory a pod. Reklamky na ne umi tisknout taky, ale vetsinou maji
workflow nastavene na m2, takze male veci u nich vyjdou draho. Spis bych
zkusil nejake rozmnozovny nebo reprograficka strediska.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz