Laminovaci fotorezist, predloha

Sobota Říjen 1 17:33:27 CEST 2011

Dnes jsem udelal par pokusu, laminovani laminatorem jde skvele, chvili
mi trvalo nez mi doslo, ze folie je z obou stran ;-)
Osvit LEDkama UV z DX je taky zda se pouzitelny, co je problem, je
predloha... Z KiCadu se mi povedl udelat negativ pres postscript a
vytisknout to pak jde skrz GhostView, pauzak se ale netvari jako
pouzitelne medium. Otazka zni, jak najit nejakou firmu, ktera ze souboru
.ps udela film a to treba v Liberci??? Jaka klicova slova hledat - zatim
jsem nasel vicemene reklamni agentury ktere mi vyrobi plakat...
Kolik vyroba takoveho filmu na bezny tistak (dejme tomu A5) bezna stoji?

Mimochodem, ty laminovaci folie mam asi 2 roky stare a nezda se, ze by
to melo vliv na funkci.