Multimedialni prehravac s diskem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Říjen 1 12:51:35 CEST 2011

Zdravim,
nebavi mne porad menit DVD v prehravaci (a navic popravde odchazi do
vecnych lovist) a tak uvazuji o MMC s diskem.
Zasadnim pozadavkem je prehravaji DVD z ISO obazu vcetne prepinani
zvukovych stop a titulku, pres to proste nejede vlak.

Dalsi prioritni pozadavky (byl bych rad, ale...):
-3.5" HD uvnitr (chci se vyhnout hromade krabicke a kabelaze)
-slusne prehravani HD obsahu
-nizka standby spotreba
-moznost pripjit externi DVD/BD jednotku a ovladani dalkacem MMC
-ceske menu
-cena do 5K (radeji 3K) bez disku

Co by extremne potesilo:
-easy-link (ovladani pres HDMI - ale na to asi muzu zapomenout)
-schopnost prehravat BD-ISO vcetne menu a tak
-moznost rozumne provozovat hudbu s vypnutou TV (rozumny display a
ovladani bez TV)
-prehravani youtube,
-internet (s wireless kbd/mouse), idealne s Flash
-Android?

Celkem se mi na prvni pohled libil Evolve Solaris
(http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=93818) diky Androidu
uvnitr, ale pak mne to celkem rychle preslo. Pry je extremne pomaly, s
HD obsahem si moc nerozumi a Android si nerozumi s Android marketem...

Nemate nekdo tip do ceho jit ci cemu se vyhnout? Co bych mel
pridat/vyhodit ze svych pozadavku? Vlastni zkusenost potesi!
Marek