AMD konci s x86?!?

Středa Listopad 30 22:05:52 CET 2011

Njn, tak ja se s Pascalem seznamil, kdyz jsem musel napsat program pro
8080 a byl to jediny rozumny prekladac po assembleru ;-) Starsi historii
opravdu neznam ale neni mi proste sympaticky, no... Myslim, ze vyvojove
prostredi neni dnes moc o programovacim jazyku ale o poskytnutych
knihovnach a funkcich a v tom je .NET asi na spici.