ARM - vyvojove nastroje

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Středa Listopad 30 21:47:37 CET 2011

Používám MCB1700 s MDK-Lite (tj MDK zdarma) a žádného omezení jsem si
nevšiml. Kód jde normálně nahrát do FLASH, spouštět z ní atd. Simulace
také funguje. Ohledně debugeru nevím, protože ARM programuji přes RS232.
Ale i ten by měl normálně fungovat.

Nicméně osobně mi přijde Keil uživatelsky nepřívětivý až nepřátelský -
když to porovnám s Eclipse to je jako nebe a dudy. Nicméně to je otázka
vkusu.

OH